Офіційний курс підвищення кваліфікації
Тема тренінгу:
Полівекторність інтерпретаційної роботи на уроках зарубіжної літератури
Мета тренінгу: зазначити особливості застосування інтерпретаційної роботи на уроках зарубіжної літератури; продемонструвати варіативність застосування інтерпретаційних прийомів; визначити технологічну складову інтерпретаційної роботи та прийоми роботи на програмних творах; позначити потенційні можливості інтеграції аналітично-практичної роботи з комплексно-інтерпретаційною діяльністю при формуванні логічного мислення та предметної компетенції учнів.
Зміст тренінгу: Сучасна школа відчуває потребу в отриманні практичних знань та умінь, потребу в зацікавленості дитини навчальним процесом. Треба :-указати на сутнісні особливості та своєрідність інтерпретаційної діяльності на уроках зарубіжної літератури;- розкрити різноманітність інтерпретаційних підходів при аналізі літературних творів;- акцентувати увагу на взаємозалежності особливостей художньо - образного втілення та інтерпретації твору;- провести моделювання варіантів інтерпретацій літературного твору;
Цільова аудиторія: навчальний курс розроблений для адміністрації закладів освіти, вчителів, спеціалістів психологічної служби, батьків та учнів.
Взяти участь