Офіційний курс підвищення кваліфікації

Тема тренінгу:

Дефіцит уваги та гіперактивність учнів. Модель позитивної поведінки вчителя та вихователя

Мета тренінгу: Ознайомити педагогів з нейророзвитковим розладом РДУГ та навчити інструментів поведінкового керівництва у роботі з такими дітками.

Зміст тренінгу: РДУГ зумовлений недостатньо ефективним функціонуванням певних зон головного мозку, які відповідають за функцію контролю над поведінкою – це є біологічно обумовлений розлад розвитку самоконтролю. Дослідження показують, що у дітей із РДУГ «виконавчі» функції лобної кори головного мозку дозрівають дещо повільніше, ніж у ровесників. Попри те, що з віком лобна кора дозріває і здатність самоконтролю покращується, втім у більшості дітей з РДУГ труднощі у сфері самоконтролю будуть і в підлітковому, і в у дорослому віці. Внаслідок недостатньої ефективності “виконавчих” функцій лобної кори, особам з РДУГ важко контролювати свою поведінку, увагу, емоції – і це за відсутності належної підтримки і допомоги може спричиняти проблеми з навчанням, стосунками, загальним самоконтролем над власною поведінкою та вторинними проблемами у різних сферах життя. Саме тому батьки, педагоги та лікарі можуть бути превенцією та потребують наукових знань та вмінь.

Цільова аудиторія: навчальний курс розроблений для адміністрації закладів освіти, вчителів, спеціалістів психологічної служби, батьків та учнів.

Взяти участь
on-line
Доступно
Примірник сертифікату для курсу: Дефіцит уваги та гіперактивність учнів. Модель позитивної поведінки вчителя та вихователя
Кількість годин в сертифікаті:

6 годин/0.2 ЄКТС

15 годин/0.5 ЄКТС

30 годин/1 ЄКТС

Є суб'єктом підвищення кваліфікації
Спікер тренінгу: Гладюк Христина
Спікер:
Гладюк Христина
Психолог, психотерапевт центру ’Коло сім’ї’ в напрямках: когнітивно-поведінкова терапія КПТ схема-терапія, ТРТ, ЕФТ.
Умови участі:

Необхідно зареєструватись та сплатити вартість сертифікату, після цього Ви отримаєте посилання на відеозапис з тренінгом та зможете завантажити свій сертифікат у PDF форматі