Офіційний курс підвищення кваліфікації
Тема тренінгу:
Дефіцит уваги та гіперактивність учнів. Модель позитивної поведінки вчителя та вихователя
Мета тренінгу: Ознайомити педагогів з нейророзвитковим розладом РДУГ та навчити інструментів поведінкового керівництва у роботі з такими дітками.
Зміст тренінгу: РДУГ зумовлений недостатньо ефективним функціонуванням певних зон головного мозку, які відповідають за функцію контролю над поведінкою – це є біологічно обумовлений розлад розвитку самоконтролю. Дослідження показують, що у дітей із РДУГ «виконавчі» функції лобної кори головного мозку дозрівають дещо повільніше, ніж у ровесників. Попри те, що з віком лобна кора дозріває і здатність самоконтролю покращується, втім у більшості дітей з РДУГ труднощі у сфері самоконтролю будуть і в підлітковому, і в у дорослому віці. Внаслідок недостатньої ефективності “виконавчих” функцій лобної кори, особам з РДУГ важко контролювати свою поведінку, увагу, емоції – і це за відсутності належної підтримки і допомоги може спричиняти проблеми з навчанням, стосунками, загальним самоконтролем над власною поведінкою та вторинними проблемами у різних сферах життя. Саме тому батьки, педагоги та лікарі можуть бути превенцією та потребують наукових знань та вмінь.
Цільова аудиторія: навчальний курс розроблений для адміністрації закладів освіти, вчителів, спеціалістів психологічної служби, батьків та учнів.
Взяти участь